Drift sommersæson 2021
Kontaktinformationer for driftspersonale
Information vedr. valg til bestyrelse for fastliggere I lyset af covid-19, har der været spørgsmål til, hvordan valget kommer til at forløbe. Det kommer der informationer om her. Tidspunkt: Lørdag d. 19. juni kl. 10.00 – 14.00 2021.Sted: Vestre Mole 2, Bønnerup Strand. Sådan stemmer du Du skal møde op på Vestre Mole 2, Bønnerup…
Læs mereFrivillige til arbejdsdage søndag d. 6 juni 2021 Søndag d. 6 juni klokken 12.00, skal vi bruge 12 frivillige til hovedrengøring af toiletbygningerne m.m. De 12 frivillige vil modtage forplejning i form af øl, vand og madbillet til grillbaren. TilmeldingTilmelding til driftsansvarlig Lars Mohr på mail: havnefoged@boennerup-lbh.dkS.u. Fredag d. 4 juni kl. 12.00 De første…
Læs mereValg til bestyrelsen for fastliggerne i lystbådhavnen Lørdag d. 19. juni 2021 afholdes der valg til den ene plads som fastliggerne har til bestyrelsen. Tidspunkt: Lørdag d. 19. juni kl. 10.00 – 14.00 2021.Sted: Vestre Mole 2, Bønnerup Strand. For at være stemmeberettiget skal du møde fysisk op og medbringe billedlegitimation.Du kan ikke stemme via…
Læs mereEn opdatering fra bestyrelsen Kære alle brugere på havnen. Lige nu består bestyrelsen af seks personer: – Pia Christensen (formand)– Olav Nielsen (økonomi ansvarlig)– Hans Fisker Jensen– Hans Husum– Per Skjødt Hansen– Kaj Jensen Bestyrelsen kan vælge at udvide bestyrelsen med yderligere 1-3 medlemmer (maksimalt 9 medlemmer i alt), hvis der er brug for viden…
Læs mereArbejdsdage 2021: Nyt tiltag Med baggrund i skiftende restriktioner pga. Covid-19, vil arbejdsdagene blive fordelt hen igennem året og ikke som tidligere, afviklet på faste datoer. Yderligere vil vi som noget nyt, kun annoncere de enkelte arbejdsopgaver her på havnens hjemmeside. Her vil den pågældende arbejdsopgave blive beskrevet. Derudover vil det fremgå, hvor mange personer,…
Læs mereSom følge af den nuværende corona-situation er det besluttet at aflyse arbejdsdagen lørdag d. 14 november. I stedet planlægges en ny arbejdsdag i foråret 2021. Vi takker for de mange tilmeldinger, og satser på at vi sammen kan have en god arbejdsdag til foråret i stedet.
Vedr. leje af bådstativer, må vi desværre meddele, at der ikke er flere ledige stativer til rådighed for nye ansøgere. Der afventes bestyrelsens beslutning, hvorledes stativordningen skal fortsætte og dermed om der i næste regnskabsår, skal indkøbes flere stativer. De bådejere der allerede er i ordningen er ikke berørt af denne meddelelse. De bådejere, som…
Læs mereInformation vedrørende arbejdsdage + kranløft for efteråret 2020